A new day has begun.

Igår va det avslutning då :D jag, alex och oscarsson var hos alex innan och pimpade oss ;P Alex fixade mig, så jag blev en PUDEL :D xD sen stack vi till skolan, och där hittade vi hela 8B, söta som få! rektorn babbla lite, läste en historia som vanligt, och walle och folket sjöng och spelade. sen skulle vi vara i klassrummet igen, och tavlan var lika fin som vi lämnade den xD kladdat på HELA! stog vt är heet på massor ställen, och såklart va jag där och skrev annat namn osså xD (a) krig as usual, alla dampade loss. sjukt äckligt att vänta på betygskuvertet osså! men sen när vi fått det så bar det av till 5 tastes. moffade pizza och öppnade kuvertet :D 3 mvg, 6 vg och 3 g. har gjort bättre, men har ju satsat på no:n och svenskan så hårt i år, så allt annar har B prioriterats. sen va vi hos alex och förfesta :) stog på hennes balkong och ropade good juuul till alla :D och sjöng fina sånger :D 620 hem till mig blev det sen, 2 stupfulla killar satt bakom oss, dom pekade "diskret" på oss och "mimade" paarty! haha, hur kunde dom veta? sms:ade lite, och fick klart för mig, att ingen får tydligen röra mig.. då vet man de osså xD. sen va vi hos mig, och gaanska sent så somnade vi ;P puss&kram Y

Kommentarer
Postat av: kamilla

God jul!

2008-12-19 @ 21:38:04
URL: http://kamillasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0