Ain't nothing wrong with feeling right.

Fredag. Jag var bambi på is till bussen, hela världen va kritvit av snö, inklusive mig då. halt, kallt och, ja vafan! inte många tankar i huvudet förutom "kallt..kallt..kallt..", jo kanske några, men det va ungefär samma som jag alltid tänker endå ;P träffade Nadja och hennes pappa på rese och åkte till campushallen. helkul dag även om jag inte sportade ;P hejade på och räknade mål i basketen :D "på planen va den här snygga domaren, som dömde, som va snygg" (a) haha xD sen va vi på McD, snackde lite "minnen" eller vad man nu ska säga xD höhö kväll med pappa och mamma, och, ja awkward att säga, idol finalen. men men, det är finalen. bättre än julkalendern xD "skägget i brevlådan", det säger fan allt xD (no offens, oscarsson, alex, jacob och alla som faktist endå kollar på ett program riktat till efterblivna femåringar). ILY! Y

Kommentarer
Postat av: O

Säger du att jag är en efterbliven femåring???!XD

2008-12-12 @ 21:54:51
URL: http://ooscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0