I have to always keep my guard up

Måndag. På klassrådet idag så bad Jellow och Granell mig och Amanda att stanna kvar, fattade tusan inte vad vi hade gjort idag! massor saker som dom säkert skulle villja skälla ut oss för, men viste inte vad...!! Jellow: do you feel uncomfotable? jag: yes, 'cause I don't know what we have done!! Jellow: don't you? sure? jag: YES!! trodde jag tills han tog fram den utprintade mejlkonversationen,.. okej, det viste jag ;P avstängd från datorerna till påsk xD på so:n så gjorde vi klart våran powerpoint presentation osså, SJUKA BILDER! gahh! kunde inte vara med på gympan eftersom mitt ben fortfarande ser ut som hejkomochhjälpmig, så snackade med emilia under lektionen. och glodde på praktikanten ;P höhö (a) Va hos alex efter skolan, mysigt <3 kollade på mamma mia (igen xd).. den är fett bra :D Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0