You can write but you can't edit.

Lördag. Vaknade vid 11 idag för att min kära bror stod i vardagsrummet (ligger precis under mitt rum) och sjöng! grrrr.. hade tänkt sova lite längre, men det gick verkligen inte! så jag gick upp.. iagd har jag inte gjort så mkt, börjat städa mitt rumm, vilket lär ta ett tag.. och sen så åkte vi till 4 tassar och lämnade dom 3 gerbiltjejerna, så nu har vi bara kvar mina små busungar :) klippte mig på zigges sen osså:) Frisören: hur gammal är du då? Jag: 15 i januari.. Frisören: jaha! du ser mkt äldre ut! men du kanske är van att höra det? Jag: euhm.. nej, alla säger alltid att mina kompisar ser mkt äldre ut, endel tror att jag är min kompis lillasyrra!! ser jag äldre ut en 15? neejj! köppte lite mer julklappar oxå, och nu är jag hemma igen, och mitt finfina ben gör ont som inihelvete! Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0