- den var full redan innan maten så pappa satte på den.

onsdag. Vaknade iaf rätt tid idag, men kallt som tusan var det! Trött, men lyckades endå få på mig kläder och äta frukost. Lyckades slarva bort mina hörlurar så fick ta ett par andra, vars sladdar var helt hoptrasslade! Så fick arbeta med det ett tag. Lyssnar bara på Adele typ, tycker att låtarna är så bra! och riktigt bra på att beskriva känslor! Så lyckas lyssna på hela albumet innan jag måste stänga av eftersom jag är i skolan. Väluppfostrad som jag är :D Första lektionen är ju bild, så jobbade på min mask (en sån man har i ansiktet, inte en daggmask typ! ;P) Hade gips på hela mig! Kladdigt värre  Sen hade vi svenska, hade förväntat mig att få tillbaka novellen, men tydligen så var hon inte klar. Men hon sa i iaf att hon gillar den.. om du vill läsa så skicka ett mail så skickar jag den  ([email protected]) . Till lunch var det vållullallisosössursååås (mohaha), så jag och ullan kinesade oss jättelänge  Ullans kommentar var så klockren: ”den var redan full innan maten, så pappa satte på den”. Hon pratade om deras diskmaskin, men låter som om hennes pappa är största våldtäktsmannen som våldtar fulla folk xD vilket då inte är fallet såklart, hennes pappa är jättetrevlig  Efter lunchen så hade vi engelska, så fick fortsätta att designa mitt bookcover, men va ju klar, så läste min bok the mediator i stället. Och vandra runt i klassrummet och kolla på alla andras work. För att plåga oss ännu mer så hade vi språk efter. Jag hatar värkligen spanska! Gahh, så tråkigt! Matte efter språket, halft jättenervös eftersom vi skulle ha prov, men det va ju meningen att vi skulle ha lätta delen idag, men smartasset mr. Jellow hade gett halva våran grupp (mig inräknad) fel papper! Det va så sjukt svårt! Vi går ju i 8an, men har 9ornas mattebok, på engelska! Alla smarton tkr säkert att det är jättelätt, men fatta att vi är ju bara 14-15! Så, kanske kan skylla på det för att jag inte kan A(1+R) ”upphöjt till” n…! och allt vad det heter. Så det gick åt helvete, men ska nog få göra om det eftersom vi skulle ha fått ha miniräknare, men det hade inte vikarien (mrs. Ederbrant). Slapp undan elevensval, hade art surgery, andra surgeryn som jag har gått på i år, den förra var no:n. Så målade masken vit, var inte mkt mer att göra. Mobbade 6orna lite, snackade med calles syrra nadja osså. Sen gick jag, O och W på stan. Första hållplats: McD! Såklart..! käkade pommes (<3), och walle åt som vanligt glass och pommes, och o åt pommes. Sen kom Sarah, Emilia och Josefin och moffade lite, och plötsligt kom Patrick och sammyboy  så vär värsta 8B ghettot där :D men sen var det ju dags att dra.. var nåra chingchong killa på kanske 16 som kollade in mig och W, halvskummt när dom kollade på mig och bara chingachonghaa.. typ, jag förstod inte om man säger så xD hehe, undra vad dom sa igentligen ;P På H&M så hittade jag strumpbyxor, knästrumpor och vantar, och juste! En jacka också xD hehe. Åkte hem med 17.15 bussen, så var hemma vid 6… puha! Fick ju gå hem från bussen, fett kallt! Men ska inte klaga, det var ju varmare idag än igår. Direkt till stallet blev det sen, och ta in dom små ponnyerna. Tappade ena vanten i hagen, och hittade den på vägen hem sen, nertrampad i leran! Helt blöt var den :P Och nu ska jag snart sova, är jättetrött! Men kan inte sluta tänka på ….., ushan, du är verkligen fast klistrad i min hjärna! Härregud..! God natt Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0