Boys will always be boys

Torsdag. fattar inte hur dom som gjorde vårat torsdagsshema tänkte, först har vi SO, jobbar med Dödsstraff tillsammans med Walle och Oscarsson. Sen har vi engelska, jobbar med bookcovers, blev typ klar iadg, så ska latcha med datorn på lektionen. Matte efter det då, fick göra G delen på provet, hade mobilen, men fick inte använda den.. Jellow bad ALLA hämta sina mobiler, så alla hade dom på bänkarna, och vi som inte brukar få ha mobilerna xD (ja, vi är jätteväluppfostrade, vi står bakom stolarna innan lektionen, tills läraren säger att vi ska sitta, sen efter lektionen ställer vi oss bakom igen när läraren säger :) engleska vettni). Gick helt okej tror jag. Sen hade vi Spanska, så tråååkigt! snackade om presens och massa. så läste Nadjas novell ist, den var riktigt bra! det tycker jag alla vännernas är! Lunchen bestod utav.. ja va va det nu igen - MÜSLI! trött på det, men överlever. Den lilla typen "cyklisten" tror att jag är typ het på han, så han kollar alltid massor på mig! gahh...!! "there aint no room in my bed, so wipe that dirty smile of please!" (Adele). Vi hade No sen, enda kul lektionen på hela dagen! byggde ännu mer på våran spagettibridge. So som sista lektionen igen, tråkigt! stack hem med 15.15 bussen.. Ner till hästarna, och jobba massa so.. ALLA SOM VILL FÅR DÅ KOMMA TILL MIG IMORRN xD SOV GÄRNA ÖVER <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0