Fredagen och Lördagen :)

Fredag.
Walle och jag vaknade vid 9 typ och sölade oss upp o gjorde frukost.
Sen kollade vi på Twister, typ en film om tornadosar..
Vid 3 vare dax att ta bussen in till stan :)
Kollade in på H&M eftersom båda behövde örhängen.
Blev ett par ganska snygga och billiga för min del :P
Sen väntade vi på 2:an eftersom vi skulle till Oscarsson.
3an till Ryd kom, och den ville vi ju INTE med för allt i världen :P
Men sen när den åkte bytte den nr till 2, och jag och W fick gå hela vägen till Hagaberg!!
Vi kom fram till Oscarsson vid typ 4, skapligt blöta och kalla :P
Umgås lite först och sen fixa sej till Cupan.
Walen fick sminka mej, hon är fett duktig :)<33
Kan erkänna att det blev lite fjortis, men efter att ha gått hela vägen till McD i Ryd va inte looken den samma :P
Till det bättre faktist :D
Proppa i sej käk och gitta till Cupan.
De va typ inget folk där, och Dj:n hade konstigaste musiken ;P
Men det va helt ok, va ju jag, W, O, Henke och Johan :D
Så hel del dansande ;P
Åkte hem till Oscarsson sen efter och däckade i hennes bäddsoffa, sjukligt trött!

Lördag.
Vaknade 9 idag med, utav Oscarssons jäkla väckarklocka xD
Äta lite frulle, och vara trött! inte konstigt med tanke på hur lite jag sovit dom senaste dagarna.. :P (a).
Sen åkte jag 2an till Rese och därifrån 620 hem :)
Duscha och återuppliva sej, fortfarande äckligt trött!
Däckade framför Die Hard 4.0, bokstavligen :P
Sov under halva filmen typ :P
Sen va jag ute och red på lika ett tag, najsnajs.
Bebbarna är faktist 8, vi räknade fel xD
så, 8 små knyten som faktist inte är helrosa längre! lite fjun harom :)
Kollade på först Last Man Standing med Bruce Willis, dom skjöt serriöst ihjäl 50-60 pers :P
Sen kollade jag på A history of violence, med Viggo Mortenssen.
Den va helt ok oxå.
Samtidigt chattade jag med lite alla möjliga.. Ni vet vilka ni är xD
Somnade way to late, men what a fuck - vi har ju lov :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0