Helgen i korthet

fredag.

Först vanlig skoldag.. med svenska :D

Skrev fram&baksida om bara rädsla så hon borde bli nöjd.. jobbar efter det där MVG:t som jag värkligen tycker att jag förkänar..!!

Tog bild också, största bögen som va fotograf men endå ;P tror det blev helt ok :D

Tog lite roliga bilder på mina roliga komsar :P

Mumms.. hamburgare till käk :D

Sen efter skolan stack vi hem till Alex och fixade oss..

U have no idea hur lång tid det tar att bli fixad till rockbrud ;P

Walle va gangsta, Oscarsson va fjortizzzz, Alex va djävul, Eric va clown, Aschan va prinsessa, och jag var som sagt rockbrud ;P ser väll på tok för snäll ut för att vara rockbrud men endå :P

Bästa discot va det!! :O

Hoppade hur mkt som hällst! Men min kjol va alldeles för kort xD men strunt samma xD

3 tryckare blev det, första med Johan, Andra med en LIVRÄDD Jönsonligan, och den sista med en helt okännd 6a xD haha

Va lite skummt eftersom jag kännde hans händer på ryggen som åkte lite och lite ner för ryggen på mej xD

Men han la av innan han kom till min bak ;P haha vilket va lika bra för honom för hade fått största dampet xD haha

Men den andra dansen med mer fart är så mkt mer dirty än tryckare xD

Tryckarna är laaamee gämfört med bl.a. min och Walles blattedans xD haha vi äger alla :D

Pirot kom och tog sjukaste bilden på mej och Oscarsson, helporr! Hoppas han inte sätter upp den i skolan !! shiit!

Johan skulle såklart styla så han breakade massor! Alla fjortisar blev helheta på honom xD

Och så kommer vi bitchar och börjar dansa med honom på vårat fina sätt (a) :D haha vilken diss!

Sen efter så stack jag, W, O, Alex och Eric hem till Walle.

Käkade najsiga pizzor och seeeeennn - skräckfilm :D

Men the eye var inte så läskig som jag trodde att den skulle vara.

Okej, jag skrek en gång.. men inte mer än det ;P

Stackars Eric fick armen dödad men endåååå... xD

Somnade väll 2 eller ngt med oscarsson på en luftmadrass ;P haha


Y


  

  

lördag.Vaknade lite innan 11 hos Walle.

Underbaraste frunchen får man utav mamma och pappa Walfridsson..

mmm.... Mums!

Tyvärr va Alex tvungen att sticka.. tråkigt..

Jag, oscarsson och Walle städade till walens fina rum..

Och sen va det dags att åka med bussen till stan.

Men jag och O va så himmla sega så vi såg 14 komma.. och åka xD

Så fick sitta och vänta på 15.

Väl inne i stan va det 1.5h tills bussen ut till ullan skulle gå så fick shoppa lite godis..

Träffade Johan och Nissen på stan, och sen gick vi till rese och sooov xD

Satt där i typ 1 timma och segade :D

Provade Alex brillor.. lyssnade på musik, kollade in snyggingar och sov..

Sen äntligen kom bussen och vi satte oss längs bak och sov.

Men när det va 10 min kvar kom vi på att man kunde ligga på sätena så, dom sista 10 minuterna låg vi ner och sov ;P

Sen vare hem till ullan och äta lite, vi hade ju inte käkat lunch xD

Sen kollade vi på Step Up, och jaa han va het ;P

Eller het och het.. mer sexy ;P

Addo spökade runt, men honom såg vi inte mkt av.

Sen fixa vi mer käk, ris, sås och chicken ;P

Bäst va ju när vi skulle starta Cd-spelaren och dansa xD haha

Vi viste inte vilken skiva som var i, men startade endå.

Och va förvånade vi blev, vi som trodde att det skulle vara ngt som vi kunde dansa till - men det va Beethoven! haha

Så blev några snygga moves till det.. nej nu ljög jag :P

Men vi startade en ABBA skiva istället och rockade till det xD

Jag och O stog för dansen och ullan för maten ;P

Vi är ju så bäst på att dansa bruds!!

När käket va uppätit så stack vi ut till torpet och DANSADE huur länge som hällst :P

Duktiga som innan :P hahaha blattedansen är ju finaste (a) oskyldiga som vi är xD

Somnade - hmm... vet inte men va iaf heldäckad.


söndag.

Klockan 11 (eller ngt sånt :P) så vaknade jag och Oscarsson, och såg en vaken liten ulltuss :P

Va så himmlans gott med frulle så det finns inte!! :O typ apelsinjos, kaffe och rostmackor :D

Trots att jag fick pressa i mej mackorna så va jag mkt gladare efter.

Sen fick det bli att städa i torpet... och vid 12 kom oscarssons pappa.

Duktiga o har tappat bort sina nycklar.. hur skillad får man vara på en skala från 1-10? Haha

Satt på rese ett tag och väntade på mamma, läste lite i gossipgirl..

Väl i bilen så blev inledningsfrasen "va tusan har ni gjort?!?" haha, lowe hade ngt sjukt hårgele som skulle 'locka till sej tjejer' xD hahahah

Luktade så sjukt äckligt så jag höll på att spy ;P uuuussh!

Så boys: vill ni få mej, använd INTE Got2B's magnetic !! fyfaen.

Hemma blev det att kolla på greys anatomy.. och seega ;P

Tror aldrig att jag längtat efter duschen så mkt!! Efter fredan och lördan...!! Så himmla skönt!

Lite mer återupplivad, och mycket mycket mer fräsch ;P

Kollade bebbarna, och alla lever och ser glada ut :D så lycklig man blir :)


Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0