Måndag

Måndag igen.. Började med att jag vaknade 20 i 6 ist för 20 över, jag min smarte jävel hade ställt klockan fel! fick ligga och snooza i 40 minuter :P Käkade lite frulle, lowe och jag satt och sträckte på oss, han tyckte att han höll på att växa om mig, det tycker inte jag! jättetrött så satt ocgh gäspa på mitt fina sätt (som brukar få sjuka reaktioner xD). Första lektionen är ju (as usual) klassråd. Patrick och Eric höll i det :P fan va dom 2 är långa asså!! Inte mkt intressant kom fram där, förutom att ingen pluggat ordentligt till proven xD Sen hade vi SO, kolla på en film om nån fransk prinsessa och hela klassen ASGARVADE varje gång det var en kyckling på Tv:n xD hahahhahahahahahha "look the chickens are out" hahahah shiit asså! vi är för jävla mogna! :O XD Sen gympa.. Först teoriprov som gick åt piiip, sen beep-test.. jag är ju så förbannat envis oxå, int ebra kondition, men vägrade ge upp! Sprang med Patrick, Eric, Jönssonligan och Rydis, och såklart ville jag inte ge upp, jag skulle hålla med killarna xD tror att jag slutade samtidigt som patrick och sen vare bara eric kvar. Höll på att däcka, men klarade till 9. Sen direkt till duschen, fyfaen va skönt! Patrick har ju skönaste : omdur kaxigt du far planka uppkort i roven hahah så kul xD Lunchen bestog av bara äckelpäckelsaker, så fick bli fil & macka.. och Mjölk <33 Snackade lite med Calle om Mulan, och kan bara säga att jag vet inte vart han är!? Sen efter käket hade vi engelska. Renskrev spökhistorien, den suger! Slår vad om att minst en i klassens handlar om en monster chicken eller nått xD haha Sista lektionen va matte, trååkigt! håller på med decimaler.. tråk! fattar inget! och ska ha quiz på det imorrn! härregud! Gick lite på stan med W och Eric, och sen hem. Skummaste va när jag väntade på bussen, en gammal blatte glodde jättemkt på mig! trodde att det va för att ja hade slängt upp benen på bänken där, men sen när jag reste mig och gick till bussen glodde han fortfaratde! känndes lite skummt, hade ju tightaste jensen, haha. Gick hem jättefort från bussen, va så förbannat kallt! men det är inte lätt att gå i tighta jeanse och stövlar fort:P Måste bara till sist säga: Are you being Kaxig? (med engelskt uttal på kaxig) hehe godnatt Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0