Helgens utställning :D

Denna lördagen så va det utställning då :) skulle inte ha åkt igentligen, men kände mig inte sjuk längre, och var saknad i sthlm (<3)! Så, gick upp kl 20 över 4, och fixade i årdning allt som skulle med. vid halv 6 kom Linda, Henke och Camilla och jag fortsatte sova i bilen :P Tills mamma och Henke bytte plats gick det bra, henke körde ju första biten, men när han skulle sitta med oss i baksätet kan ja säga att då kan man INTE sova! jäkla henke ;P Snöade fett mkt så vi åkte jättesakta, men kom fram i tid endå. väl där vare lite stressigt som alltid, så det blev ett snabbt hejj till Sebbe och dom andra. men när allt var fixat så kunde jag snacka med Nico och alla som jag hade tänkt. Var sekriterare till Emma (söttjej :)), så satt breve Nico och Sebbe (kunde inte låta bli att snacka med dom iblann ;P). Åt kakor, kakor och åter kakor tills lunchen. på lunchen vare köttsoppa, så jag och Nico gick till pizzerian och käkade där :) Nico asså! den sötaste jäkla tjejen som finns! (vännerna - gämför inte er med henne, ni spelar annan division ;P<3) och Nico stressade mig några gånger genom att titta på Linda och göra ett fint leende xD haha skulle vara så hemskt :P Käkade mer kakor, och snackade med alla eftersom bedömingen var klar. Sen på pet-prisutdelningen så kom lillstrimman 2:a, och både nappe och flingan fick HP för fin kropp :D Aschill att snacka med Emma, Nico, Malin, Sebbe, Annika och alla andra snälla människor :) Malin och jag tyckte att vi skulle gå ut och åka pulka i snön, men gissade att vi inte skulle få komma in igen om vi blev helt snöiga :P Annika plockade isär en engångskamera, så himmla kul hon hade med den xD hahahahahaha Åt mer kakor, snackade ännu mer, och sen va det standard-prisutdelning. Plutt fick HP för bästa vittäcknat och CK. Sen städade vi, och tillslut fick vi åka hem :)

Kommentarer
Postat av: Linda

och Nico stressade mig några gånger genom att titta på Linda och göra ett fint leende xD haha skulle vara så hemskt ..menar du mig ?!?!?! Vad var det som var så hemskt isåfall ?

Nu blev jag nyfiken !



Kramisar i massor

2008-12-09 @ 04:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0