Here we go again

Tisdag.
Skolan igen :P
lite halvsegt att gå upp 20 över 6 när man somnade 2, men endå :P har ju bara mej sj att skylla.
Först värma upp hjärnan med lite No, skönt att få lämna in uppsatsen at last iaf :)
Nya projektet är forces, jag, W och O ska bygga en bro av spagetti, hint: man får bara 30 spagetti och bron ska vara 1 spagetti lång + 2 cm :P.
Sen spanska - god bless me! vi ska ha prov vecka 47 på massa skit jag inte kan! :O stackars mej..!!
Matte... tråkigt! jobba med decimaler.. Jellow hade värsta fake armen som han "skrämmdes" med, men snyggast va ju Josef när han hade den xD
Till lunch vare för Vip people bara bjäbb, men för alla andra mkt värre - chicken ranmo med ranmo!! :O
Dowen hade jäkligt kul åte iaf :D
Svenska at last (<3), process skrivning.
Vi ska skriva en Novell ordentligt, bygga upp den efter inledning, konfliktupptrappning, händelse och avslut typ :P
kul :D jag hjärta skriva :P
Mamma och jag gittade till Ikano, segade runt där ett tag och prova lite fina kläder och så.. men köppte inget..
Åkte hem och däcka o kollade på en nyinförhandlad film: Fürherns elit.
Typ en tysk Ondskan ++ eller nått :P
bra varen iaf, och imorrn ska jag ge den till ulls och be henne se den, hon kommer gilla den :P
Sova nu.. eller..?
Sms:a maybe (a).. ja det röstar jag för :D

godnatt

Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0