It's all about Hockey :D

Känns som att jag kört för lite hockeysnack, så nu ska ni få så mkt ni tål :D och hoppas ni älskar LHC :D

Kan ju köra lite basics, som nog alla som känner mig vet :D
Jag älskar Mattias Weinhandl (#80), han är LÄTT den bästa hockeyspelaren som finns!
LHC gjorde en stog miss att låna ut honom till Ryssland, inte minst för att ryssland är ett skitland, fattar inte igentligen vad jag har emot ryssland. men det är bara det att hon ska alltid vara bäst!! Kolla bara på hockey VM, uhmh? jävla typer asså! och sen nu har dom lånat både Weinhandl och Mårtensson (återkommer och snackar mer om han sen), tror ni inte att dom briljerade i fotbollen sen oxå? vann melodifestivalen oxå. Dom kan inte nöja sig med att vara ett mastodontland som jämt ska vara störst och bäst, i allt! no matter what! Juste, det va inte hata ryssland jag skulle göra, det va snacka hockey.
Om jag inte har helt fel för mig så var Weinhandl 3a på skyttelistan i Vm senast? mhm! tycker så!
Snygg är han oxå, så förbannat! Fiiina bruna ögon! mums :P
Men kan inte säga annat än att det SUGER att han fick den där förbannade klubban i ögat!! stackarn att bara ha 10% syn på ena ögat! pusspåre :P
Hmm. vad kan jag mer säga, om denna fenomenala hockeyspelare och underbara person?
Han och Mårtensson är ett oslagbart par, och oavsätt vilka tjecker, eller ryssar LHC köper in, kommer inga kunna slå våra älskade #80 & #9 <33
Tony Mårtensson, grabben som tillsammans med Weinhandl slåss för LHC finns det inget ont att säga om heller.
Visst, han ser ut som ett ägg (xD), han är väll inte snyggast.. men kan erkänna att jag stått minst en halvtimma utanför hans port på snickaregatan och bara GLOTT XD hahaha
Suger att ha förorat dom båda, men dom kommer tbx till sesong 09-10, och har förlängda kontrakt till 2012.
Så oss blir ni inte av med :P
LHC som lag då, linköpings största stolthet! Glöm SAAB, glöm LiU och allt det, för om ni inte sett det inann så är det LHC-flaggorna som pryder våra bussar, den (antagligen) dyraste bygnaden är cloetta hallen, byggd för våra kämpar.
Och vilka är det som når till ungdomarna? Saab, LiU eller LHC? senaste svaret Obviously!
Så om NÅGON tänker tracka ner på MITT LHC, glömm det! jag skulle aldrig hejja på några andra!
Kollar snabbt på sesongen so far och nemen titta:

12 Vunna, 1 oavgjord och 7 förlorade. Inte för dåligt va? :D (a)
Kört lite snyggis snack redan, så kan passa på att "hylla" 2 till hetingar i elitserien:
Calle Gunnarsson (LHC #6) kan ju inte säga annat än att han ser helt okej ut :P
Stefan Liv (HV71 #1), wowowo how much? så jävla het med sin polska look, människa asså!! :O :D <3
Liv,liv,liv.. hur kan man Inte bli kär i honom?!? så underbart SNYGG så det finns inte :D
Asså shiit! Så himla söt med sin son Herman Liv, vill baxa dom båda 2!! :o! :P
Lätt bästa målvaktten i hela elitserien, och snyggaste!
Bästa komentaren: "vilken Jävla grejj", svaret reporten fick efter att ha frågat hur det känndes att få guldpucken :P
med sin "fina" jönköpiska :D
tragisk historia bakom honom, men nu har han en glänsande karriär, i wish him the very best luck :D
och om alla bara kan SLUTA vara så (jävla) rasistiska! vafan, vist han är från polen, men gör det honom till en sämre person? det är ju LÅNGT ifrån alla svennar som är som är underbara kan jag ju säga! nej fyfan för att se ner på stefan liv, ni är bara avundssjuka för att han är SÅ mkt snyggare än er! boys & girls - just stop it!
Och en grej till som jag HATAR är White lions, vist det låter fel eftersom jag är LHC:are, men dom är ju bara pinsamma!!
fattar inte hur dom kan tro att det hjälper laget att skrika elaka saker om det andra lagets spelare??
Det värsta jag hört är "Liv har du hittat din mamma", asså serriöst! hitta på ngt annat!
nu låter jag som att jag är typ dagisfröken och aldrig sagt något i stil med fan :P men tro mig, jag svär på mammas att jag har sagt så mkt värre saker än det - och gjort :P
Okej, det va väll bara det snacket (för ikväll:P)... hoppas du hade en bra lässtund, och nu tänker 2 ggr om du tänker förolämpa varesej LHC, weinhandl, mårtensson, liv, eller överhuvudtaget mig :P

Godnatt

Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0