Julen

Just nu känns det som att det mästa suger. men samtidigt finns det så mkt som jag är glad över, men kännslan av att allt är värdelöst tar överhanden. Kan ju tacka vännerna för att dom finns och gör att de känns mening med att leva. Julen, julen är bara ett av alla tillfällen där folk får tillfälle att köpa saker. Vist, jag gillar paket, men so what? jag får ju paket när jag fyller år oxå, och det är ju ingen som försöker pracka på mig att det är en "mysig högtid då man kan umgås med familjen" iaf! Julen.. julen.. ja julen, den rent ut sagt SUGER! Allt är SÅ överdrivet, och man tvingas vara hemma! "man kan ju inte åka iväg på JULEN!". nehepp, så man kan inte smita häller.. det är bara en utav alla gånger då man inser hur jävla ensam man är och hur jävla mkt allt suger. Det är så hemskt! faaan!! Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0