Morrr!! du är FÖR snygg!!

Känner för att skriva, men vet inte vad.. senare kanske det kommer en beskrivning på dagen, men det har jag inte lust med nu.. hmm.. Har så himmla mkt i huvvet just nu! Men kan inte komma på vad jag ska knappra ner.. Fy va jobbigt allt känns när man bara tittar på sina papper och ser vad detta spanskaprov ska handla om.. Vet ungefär 1 av dom 7 punkterna.. skolka lektionen? mjaa.. måste ju endå göra om provet, så får väll sitta där och svara SPINDLAR!?!? på alla frågor.. Guh va trött jag äääär! serriöst, men har ju studiedag på ons, och imorrn ska jag bort på kvällen te.. uknowwhoyouare :P så sova där och sen på ons ska vi sitta och heta oss på Magnus Betnér på Konsert & Kongress. Ska gå till Ewa med lite New Body saker osså, och ta in ponnyerna.. va jobbigt allt känns! men men, bara att bita ihop och klara ut saker o ting en i taget. Men vet att det kommer bli omprov på Spanskan iaf.. skriva min svenskanovell på dator oxå, det kommer jag behöva sitta med i dagar! 18 handskrivna A4, varför måste jag alltid skriva så mkt? hoppas på ett bra betyg iaf, annars blir jag GALEN! Våran dator är på lagning oxå, massa virus.. så måste ha pappas jobbdator (som jag nog sagt), och den har typ superhög virusgrej, så kan inte logga in på typ Bdb, taskigt! men får lägga upp jättemånga bilder sen när jag får tbx den.. kan ju inte lägga upp en enda bild på den här! cp.. Morrrr... känner för att chatta med EN person nu, och denna typen svarar inte.. antingen så vill han verkligen inte (vad har jag gjort?!) eller så.. ja kan inte komma på fler alternativ.. hade ju en jättekul sak att säga jue! snyfft..

Kommentarer
Postat av: SANIBO

haha , lycka till med provet.

2008-11-17 @ 16:59:06
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback