"Mr.Jellow, are you drunk?!?"

Tisag. Mamma väckte mig 7, istället för 20 över 6, snygg försovning :) Snabbt slänga i sig en macka och på med lite mascara (behövs verkligen mer? niet!). Åkte med mamma till stan, och han gott och väl. No på morgogen, våran bro behöver bli klar snart! Sen har vi corrosion jobbet, och MASSOR att skriva.. och det är ju bara No:n! Efter så var det språk, det är SÅ tråkigt! håller på med 'drömmrummet', gahh! Matte som tredje lektionen på dagen, och Jellow va jätteknäpp, så började undra vad det är för fel på honom xD "Mr. Jellow, are you drunk?" va jag tvungen att fråga, och han svarade "Maybe I am.." hahahaha Luchen va bläkhig, blev Müsli - idag igen! Sen hade vi svenska, och jag skrev klart min Debattartikel mot dödsstraff. Sen efter så stack jag hem till walen. Åt lite, chekka lite saker på datorn, och va såå sura! låg i sängen och totalt misshandlade kuddar, hjälpt lite, men är endå så jävla förbannad! Härreguud! Thats my day, godnatt. Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0