My way to look at things..

Kom på idén att be folk säga ngt som jag ska tycka till om.. Calle var först ut med att be mig snacka om mulan, och hans "försvinnande". Okej, nu kanske detta låter JÄTTEkonstigt, eftersom ingen fattar vad jag snackar om så kan jag ju dra lite background information. Mulan, som igentlitgen heter Ludde-Ior, bor (inte at the moment, det är det jag ska komma till) i vårat stall här i klockrike. och Calle (calinne) har skött honom ganska länge, fast det va ett tag sen nu. Och en dag så stod det på tavlan att mulan är utlånad nåra veckor (typ 1.5 mån sen), och ingen vet var! :o Calle är orolig över vart mulan har tagit vägen, och serriöst måste jag säga att jag är det osså! Inte för att jag på något sätt tvekar på att Erica lånade ut honom till en snäll liten flicka (LÖGN), inte häller tvekar jag på att han sköter sig jättebra och är snäll! (LÖGN igen). Det är inte så att Erica på något sätt vill mulan illa, det skulle ju vara hemskt, och så är det inte. Det är mer så att jag tror att Erica är lite för godtrogen mot alla små barn. (tro mig! jag vet!). Och lite väl överskattande med mulans skills (även det vet jag allt för väl!). Åter till själva försvinnandet. Tkr att det är riktigt konstigt när man inte berättar vart han är, eller när han kommer tillbaka. Speciellt eftersom mulan har typ 3-4 skötare (ja dom kommer och går, och nu har jag inte sätt ngn på månader!). Men får väll hoppas på att jag får veta vart han är iaf, men inte för att jag vill snacka med ägarna. So what igentligen? är bara så trött på allt, om man inte årkar ta hand om hästarna, sälj dom! Ylva Nilsson ps. om du tycker att jag ska skriva om ngt, säg det då! d.s

Kommentarer
Postat av: Dilan Amin

Godkväll (:

Vad gör du?



/ www.mramin.blogg.se

2008-11-29 @ 21:57:30
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: Josefin

ha en trevlig kväll :)

2008-11-29 @ 21:59:47
URL: http://jjoseffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0