PaPi<33

Tisdag.
Hemma idag, den där jäkla förkylningen ger sig inte!! suger....
Kollade på avsnitt 9 av Greys anatomy sesong 1, synn att det inte är typ 100 eller ngt per cd :P
Sen skrev jag på min SV novell, 2 A4 blev det till..
Hmm... städat har jag gjort oxå, tråkigt som tusingen! ska ta in en bokhylla så man får lite ordning här xD
Sen hände väll inte mkt tills pappa kom hem, hade tänkt bjuda han på bio som en försenad farsdags sak, men vi ska gå på hockey ist :D så mkt bättre :D
Pappa och jag kollade på Kill Bill oxå, den va ju värsta bra :D
Men sen nu på kvällen kollade vi på sista Indiana Jones filmen, och den suuger!!
drack lite glögg osså, mums :D
annars har jag väll inte gjort mkt.. och ska sova snart, fettish tröttish :P
skola imorrn, fixa på gipsmasken och det..
Godnatt <33

Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0