Ska det värkligen vara såhär svårt..?

Onsdag.
Skola idag, bilden va inställd så hann skriva lite mer på min svenska-novell..
sen hade vi svenska, och stressstress var det att skriva! den ska vara klar på fredag :O
Till lunch vare fallaflar, yeak! inte gott inte.. men dom har iaf russin i müslin nu! :P
När jag kom hem så mådde jag SÅ dåligt.. däckade framför slutet av Kill Bill.. Sen började jag se på Wor of the worlds (eller nått sånnt:P)..
Suwgit man mååår!!
Duschade, men gav upp när jag inte längre kännde skillnad på skållhett och iskalld.. hade duschat i svinkallt i 5 min så hela jag va jättekall..
har legat på sängen och läst Gossip Girl, you know you love me. typ 4/5:e delar eller nått...
snart ska jag väll äta, ngt jag gjort för lite idag känner jag.
god bless panodil asså! tryckt i mig 6 st idag tror jag, och än är inte dagen över..
Ska det värkligen vara såhär svårt? allt känns så sjukligt jobbigt.. vad som är jobbigt? det vill jag inte säga.
men just nu känns allt så onödigt, ett spel jag inte längre vill spela, jag har inget att vinna på det.
Godnatt

Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0