Skönsång och myspys

Fredag. thanke god it's friday :P På musiken så skulle vi sjunga Bad Moon Rising, fett kul, även om jag inte kan sjunga! Man får sjunga två gånger, spela trummor en, och spela keyborad två. Om vi säger såhär, jag kan inte sjunga, jag är sämre på att spela trummor, och jag SUGER på att spela keyboard! första gången sjöng jag med Crille, och andra gången med Ullhamre, kuul :D garvade så att jag GRÄT när jag skulle spela keyboard, och crille trillade av stolen, vilket fick mig att garva ännu mer, så satt och skakade som fan! Mr. lövholm tkr att vi är lite "ostrukturerade", eller som jag vill säga det: sköna som fan, men har inte mkt i huvvet! Sista lektionen var No, skulle först göra klart corrosion projektet, och sen så skulle vi bygga på våran bro. Bron vägde för mkt, så fick banta den. På H&M såg vi linköpings snyggaste kille! Jacob, härregud! han är sååå snygg!:D stirrade in i hans bruna ögon så länge jag kunde :) han kollade faktist tillbaka :) mums! Sen stack jag, Walle och Eric hem hit. Fick först ta in ponnyerna och sen kunde vi käka pizza. Både W och eric tkr våra hästar är läskiga, fattar inte vfr! ;P kollade först på Twilight, den är jättebra :D han är väll inte snyggaste, men helt helt jättesnygg endå :D Sen började vi kolla på mamma mia, men eric ville hällre se på Ali G inthahuse, så då såg vi den ist. sen när han stack så såg vi klart mamma mia. åt kvällsmat vid 12, har nog inte hänt mig förut! :P sen låg jag och W och snackade killar, och härregud vad jar är frustrerad! vet inte vad jag ska göra! buhu.. :/ Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0