"skor, sex - och inga föräldrar som säger vad man ska göra" ;P

måndag.

Ouff, skola igen.

Var jätteförkyld när jag gick upp, och det kändes inte direkt bättre sen..

Men pallrade mej till bussen iaf, och satt och sov hela vägen in till linköping.

Jag älskar 63an, har typ inga hållplatser så den kör bara direkt till stan.

Först har vi klassråd, så det blev att sega med Jellow och Granell lite.

Dom lämnade ut ngn lapp som skulle lämnas in senast den 20 oktober (!) haha dom är inte lite sega :P

Det är alltid värsta zoo i klassrummet när 8B har klassråd :P

Typ matte ch kacklar, Ashti apar sej, Josef är ju åsna och alla andra hänger på :D haha 8B asså <33

Sen vare so, fyy va tråkigt! Men vi gjorde typ inget...

Nyhetskryss och sen lyssna vi på en redovisning om Carl von Linné och en om... hmm.. Watt va det va? Kommer inte ihåg.

Jag mådde så sjukt illa så jag kände att jag inte klarade mer, så det blev att ringa hem och gå från skolan.

Satt på bibblan en timma, eftersom inte bussarna går så ofta..

Men det är helt ok, satt vid en dator lixom xD

Sen äntligen fick jag åka heeeem! ;P blev 620, sicken segbuss men endå.

Har börjat läsa första boken i gossipgirl serien också. Den är helt ok, men föredrar däckare ;P

Här hemma har jag kollar på 2 greys anatomy avsnitt.. love em :D

Sen har jag väll också ätit lite.. och duschat ;P

Längtade efter dushen hela morronen.. så det va najs.

Och nu sitter jag här och skriver på pappas gamla jobbdator, den andra är så sjuk seg!!

Och lyssnar på Adelé, underbar musik :D

Hm.. blir väll mer film sen.. och lite godis ;P moffmoff

Ingen som vill köpa ett par gerbilbebbar? Dom är as-söta :D

4 ljusbruna (deh), 2 mörkbruna (nutmeg), 1 vit (polarfox) och 1 silvergrå (silver nutmeg).. tror det är 6 honor och 2 hanar..

Är du inte lite lockat iaf? Haha

Längtar redan efter komsarna... trots att jag såg dom i morse :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0