"Tell my love that I'm leaving, got to find something to believe in."

torsdag.

Tänkte berätta om dom 3, dom 3 som gör mitt liv värt att leva.

Dom som jag älskar mest.


Bellini.

Min älskade ponny som jag älskar ovillkorligt och som alltid finns där för mig.

Han förstår mig, och hos honom finns alltid tröst.


Vännerna.

Dom som gör livet roligt.

Ulrika Aschan, Hanna Walfridsson, Alexandra Gilstring, Hanna Oscarsson och Beatrice Osvold - jag älskar er!! Utan er inget mig.


Pappa.

Förmodligen kommer jag resten utav livet att ångra att jag spenderat för lite tid med dig.

Jag har bara inte fattat det förrän nu.

När jag slutar 9an tänker jag inte kalla mig Nilsson, då blir det Karlsson<33


Alla nämnda, lova att aldrig försvinna!! Ok?

Pusspuss god natt


Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0