What a girl want...

Var på Ikano idag, shoppade ett par jeanse, men jag mååste köpa nya skor, och kläder, och lite smink oxå, och lite nya shampon&Balsam, och nagellack.. En laptop vill jag ha, och en ny mobil. En systemkamera och en tv..plus den där moppen.. fy vilket ha-begär! seriöst! shoppar slut mitt barnbidrag på 2 sekunder! ojoj... Phuu... vad vill jag mer ha när jag endå håller på? en kille såklart! (inte vilken som hellst - HAN!!!), en resa till ett varm land, en träff med min kusse, allt för länge sedan! och en tatuering, en piercing i naveln.. ja det va väll det? en vit jul, en najs 15års fest.. jag är tametusan inte lätt att ha o göra med!! :O Nya pengar den 20onde, dom kommer gå direkt till skor och diverse.. hmm.. Thats what I want :D (a) godnatt Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0