Gerbilsektionsmöte :D

Gerbilsektionsmöte i linköping :)
"närvarande": Jag, Becca, Agneta, Mamma, Linda,Henke,Lotta Ling, Darja & Eric :D
Snackade om en massa bra saker, men man får passa sej som tusan så att inte vår sektion kommer i bråk med dom andra eller att det blir inbördes tjafs!
Alla hade med sej jättefina gerbiler som man fick kika på och hålla i.
Kunde inte ta med mej mina broshes för dom ska med på mässan imorrn, vilket oxå kommer bli kul!
Henke och jag mobbades som vanligt, och det blev ju inte bättre av att Eric va där och dom trodde att vi va ihop XD
dom ville inte fatta att vi är KOMPISAR och inte "kompisar" som dom sa ;P

Efter följde Becca med hem och så blev det mer gerbil och hamster snack :D
Sen vid kvart i 9 blev det att gå ut i mörkret till bussen så Becca kunde komma hem, vilket kan vara bra så hon slipper sova ute i klockrike XD
Pallade inte vara inne så jag gick ut i en timma typ, jätteskönt!
Låg i gräset och kollade in stjärnorna i typ en kvart samtidigt som jag lyssna på min mp3 <3

sen hem och däcka :D

Y

pimm!!
(finaste Strimmorna var med :))

Kommentarer
Postat av: Ullhamre

Gud vad sööta dem är! Asså jag håller med om det där med Eric. Ingen fattar ju att man kan vara KOMPIS med en kille, du skulle sett igår. eric o ja hade gått till maten ensamma, vf vi nu gjorde de. så vi väntade på de andra. Alla som gick förbi bah log xD...

2008-10-16 @ 18:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0