Hosta, Film och Cocacola

Superförkyld idag..
Har legat däckad i soffan framför tvn hela dagen.
Kollade på Tears of the sun först, en riktigt bra film, har nu bevisat att jag faktist kan gilla film :)
Sorglig och hämsk genom hela filmen, men endå sjukt realistisk, det kanske är det jag gillar..
Sen kollade jag på sagan om de 2 tornen, vilket inte går hem lika mkt hos mej, men den är endå en film jag kan sitta och kolla hela på.
Igår såg jag Alexander, även den en superbra film enligt mej.
Så, Walle, Aschan och alla andra som tror att jag inte kan gilla film, jag gillar obviously krigsfilmer :)
sånna som är realistiska och inte bara massa tänkande och goda vs. onda sidan...
så, jag låg där med en cola i handen och en godispåse brevid mej ;P
Sen kom en sotare, det va pinsamt xD
jag hade inte pallat ta på mej rediga kläder så jag chillade runt i mina sovkläder (vilket jag gör fortfarande :P), och dom är ju inte jättesnygga :P
Kommer inte gå till skolan imorrn häller, eftersom jag inte ens pallat fixa käk idag.. känns ju inte jättelockande att gå till skolan och slita ut mej då..
 Ska se om mamma kommer hem med ngn mer film sen :)
Vill se blod diamond, annars är det väll ingen spec ja vill se nu men endå :D

Y

fiina fiina!
(mina fina vänner :D endel av dom iaf :P Oscarsson, jag, Ullhamre och Walle)

Kommentarer
Postat av: Ullhamre

Men Ylva du måste ju äta nått ju:P. Men vad bra att du har roligt framför tv:n, fast jag har ju inte riktigt tvivlat på att du inte gillar film:P.Haha, skulle vi ha ett film maraton nån gång:D?

2008-10-16 @ 17:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0