Hosta..

Igår mådde jag ju helt ok, var bara hemma och vilade upp mej, men nu imorse hostade jag jättemkt.. :(
men strunt samma, måste till skolan imorrn iaf, får dra i mej massor med hostmedicin :P
Satt uppe och chattade till 11 igår, sen duschade jag och däckade i sängen vid 12 typ..
Chattade med.. hmm (kanske får passa mej med vad jag skriver :P ni fattar ;P)



Gick upp vid 8 idag, eftersom jag skulle ut och mata ponnyerna.
Nini va lika söt som alltid, men ganska blöt och hungrig :P
Stallkatten missemånsen kom oxå, så fick mata henne med.
Sen va det hem och plocka gräs till kaninerna & marsvinen som oxå vill ha frukost :)
Kollade på slutet på Gilbert grape, en underbart fin film, bästa jag sätt, för den är djup och man blir värkligen brydd :/
Leornado dicaprio är en sån sjuuuuukt bra skådespelare!!
Arnie är lätt den bästa roll han spelat, blir så fäst vid han! guuud!
Nästa film va The Queen, den är bra med, men för "vuxen" för min smak..
kanske för att jag va för liten när Prinsessan Diana dog? (det är de den handlar om).
Men jättebra skådespelare!!
blomma

Suttit vid datorn ett tag och sorterat alla mina bilder (vilket är sjuuukt många!), så nu är det lite lättare att hitta bland dom :)
Lyssnar ju ofc på musik oxå, känns ju inte lika ensamt då :P



Saknar väkligen mis Amigos.. men ska överösa dom med kramar imorrn :D
finaste <33
B!
(Alex, Oscarsson, Walle, Aschan & Jag)

Ja... ska väll se mer film, och äta lite kanske..
Man är ju inte så sjukt hungrig när man är sjuk.
Juste! jag ska skriva brev till min fina kusse Alex oxå.. det lär ta tid :P

Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0