Husdjursmässa i Örebro

Dagen började med att mamma kom och väckte mej - allt för sent ;P
Hade 40 minuter på mej från att jag steg upp ur sängen till att jag skulle sitta i bilen med gerbiler och allt som ska med :P
Så det blev till att fixa sej i snabb fart och att packa direkt.
Sen skulle vi till Motala och hämta Becca och hennes 2 hamstrar.
Åka 1 h till, och komma fram till Örebro.
Vi som va där va: mamma, Becca, Linda, Henke, Camilla, Eva & maggan (+ mej såklart ;P)
kul dag med mkt snack, vilket passar mej jättebra ;P
tack allihopa :D

Y

beccan :D
(bl.a. va denna bruden där :D Becca ;P)

Kommentarer
Postat av: Ullhamre

Dina gerbiler (stava jag rätt :P?) är såå himla sööta:D. jag skulle ju packa ner mig i en av burarna när det är tävling:P...

2008-10-16 @ 17:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0