Kungen på att måla :D

Idag har jag målat om i mitt sovrum :D
Det är inte klart ännu, men har målat grundfägen - vitt.
Om några dagar är det dax att måla Nougatfärg på det hela, men man måste ju måla över den gamla färgen först :)
Jag är då inte så skillad på att måla, så det blev ungefär 50-50 - hälften på väggen hälften på mej xD
Jag rollade, så klart skvätte det jättemkt! hela jag blev JÄTTEPRICKIG :D
Råkade några gånger oxå hälla på mej, och luta mej mot väggar jag redan målat :P
Eftersom jag va tvungen att ha kläder som jag inte är rädd om fick jag ha en blodomloppettröja och mina halvpajade hotpants (som nu är ännu värre xD).
Hela jag (inklusive kläderna) va som sagt helt vitfärgade :P
Men det blev fint, och thats what matters :P
Fick som tur va bort allt sen när jag duschade, najsigt så jag slipper va färgig i skolan imorrn xD

Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0