Lay all your love on me <3

kl kvart i 11 ringde walle dårrå och undrade om vi skulle umgås lite 2day, och ofc vill jag det :D
trots att hon väckte mej i en fin dröm :P
fettish chill natt dt va överhuvu taget med tanke på alla drömmar xD låter halvpeddo, men tolka som ni vill.
Somnade vid 3, hade kollat på die hard 1 och chattat med lite kul killar :P
åkte till W och lyckades ta mej till henne utan att tappa bort mej totalt :D *nöjd*.
vi har då kollat på Mamma Mia, den va värsta bra :D
och sen vare pizza med the W family.. mmm... proppade lätt i mej heela.
nu kollar vi på scary movie 3, men datorn dampar sönder så.. :/
right now går walle genom mina sms och finner en hel del.. emm.. ja sms som hon tycker är sjuuuka :P (a)
W- jag tror inte han är så bra för dej!?
Y- han är väll ungefär lika stor ängel som jag är?
(ylvs är väll inte känd för att vara största ängeln?)

Första snön kom oxå :D
Jag och W va ute direkt, och vi blev inte liite blöta och kalla?! typ ihjälfrusna xD
puuh, imorrn äre cupan :D
i gotta give my body move and shake the stress away ;P

Y

. Walles och min säng :)
 .Walle i snön  . Walle efter snön xD  . Jag efter snön :D . Walle och skorpan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0