One Eight Seven - koden för mord

Segat framför tv:n idag oxå, men mår mkt bättre :)
Kanske kommer till skolan imorrn, och om det blir hockey joinar jag definitivt ;P
Första filmen va då 187, helt ok faktist :P
Handlade typ om en lärare som blev huggen i ryggen av en gangsta elev och hans väg tbx..
slutade med att han mördade dom farligaste gangstrarna och tog livet av sej.
Sen kollade jag på The long kiss goodnight.
Där va det en tjej som för 8 år sedan vaknat upp på en strand med inget minne.
Hon antog att hon varit lärare och jobbade med det tills några folk klurade ut att hon varit yrkesmördare för regeringen.
och skummisar ville ha henne dödad och så vidare :P
Den va också helt ok.
Sista filmen va Spygame med Brad Pitt (he may not be hot - but god damn he's fantastic!).
Den va ju oxå bra, så alla filmer får ok betyg :D
inte lika bra som Tears of the sun men ingen utav filmerna inehöll ju Bruce Willies såå ;P
Som sagt, bra filmer alla 3, taskigt bara att den 4:e filmen jag hade tänkt se inte funkade..
Saknar alla amigos jättemkt!! får se imorrn hur det blir...

Imorrn spelar LHC mot (fucking) Färjestad, hejaheja clubben <33

Nu ska jag lämna min brorsa vid bussen så han kan åka till pingisen.
Så det blir lungt i några timmar till :P

Y

Kommentarer
Postat av: Ullhamre

Jag älskar Brad Pitt!! Han är så himla snygg, eller asså... han var... hmm, snygg xD... Synd att det inte blev nån hockey :(.

2008-10-16 @ 17:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0