Onsdag

Ja, varit hemma idag med... Imorrn måste jag träffa amigosarna!
Räknade Delias bebbar lite bättre idag och fick det till sju stycken, antar då att det va sju igår med och jag räknade fel.
Dom maskar ju runt så dant :P
Städade hos Brorsorna också, det tar tid!
Måste lägga ner lite jobb när man städar ett 500 L akvarium :P men fint blere.
Tyckte jag va fett modig idag :D
Red på Lirx! :O
Allt gick bra, trva och hela köret, trots att det va typ 8 månader sen jag red eller nått.
Ridvästen va på tok för liten ;P hade tänkt ha den över jackan, nehepp inte det, sen försökte ja över tjocketröjan, nehepp..
så det fick bli på tskirten :P
Liite för liten som sagt xD
Sen nu på kvällen har jag kollat på Die Hard 1, fett bra asså!!
och chattat med lite kul folk ;P (a)
Juste, såg på Cape Fear på mogonen med :D
Ja... ska väll läsa lite nu, pallar inte datorisera mer..
Men kollar väll till datorn sen innan jag somnar ;P
ska sms:a bitcharna med och se om ngn vill hitta på ngt imorrn :D
Cupan på fredag, och sen kanske Aschans hus i helgen?
sov gott :D

Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0